18 Ekim 2017 Çarşamba

Bluebeard / Sea Ice / 해빙


Seviyorum böyle sevdiğim oyuncuların beklediğim filmlerinin çevirisi gelince hevesle oturup bir çırpıda izlemeyi... 
Bu film de öyle hevesle bekledigim bir filmdi. Cevirisini görünce indirip dakikasında izleyeyim dedim hatta indirdim ama izleyemedim. Bir türlü izlemek icin zamanım olmadı taa ki bugüne kadar... 
Evet, film tam da bekledigim gibi güzel bir korku/psikolojik gerilim filmiydi. Cho Jin Woong yine her zamanki gibi rolünün hakkini vermiş. Bu adamı cidden seviyorum.


Filmin konusuna gelince (Filmin konusunu anlatmak nedense hep sonda geliyor aklıma. Öyle tez canlıyım hehe.) 

Seung Hoon iflas edip daha mütevazi bir kasabaya yerlesmis bir doktordur. Yalniz bu kasaba seri kadın cinayetleriyle ün yapmış bir kasabadır. Doktor Seung Hoon bu cinayetlerden kasap olan ev sahibinden şüphelenmektedir vs vs.

Filmi ciddi anlamda begendim. Tempo olarak oyle cok hareketli olmasa da insana cinayet romanı okuyormuş hissi veriyor. Yavas temposuna ragmen sıkmıyor. Diyecegim o ki bu tip korku/gerilim filmlerini seviyorsaniz mutlaka izleyin derim.) 

Görüşmek üzere 👋



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder