25 Ocak 2019 Cuma

Kingdom / 킹덤


Netflix Yayin tarihi 25 ocak olarak acıkladıgından bu yana, neredeyse her gün açıp açıp fragmanina bakmış ben bu diziyi yayınlandigi gibi silip süpürecektim tabi ki degil mi?.)
Düsünün bugün Netflix'den şöyle bir mesaj aldim, "Defalarca fragmanini izledin yayinlandı hadi seyretsene.":) hahah ya seyrettim tabi ki hem de ayila bayila pür dikkat:)

Dizi beklentimi karşıladı(cok şüķür.) Her ne kadar geçen gün tanıttığım Hyun Bin'li Zombi filmi "Rampant'a benzese de konusu inanin bu dizi cok cok daha guzel.

Mevzu şoyle kral bir hastaliga yakalanmistir. Taht sevdalisi bir grup da bu hastaligi gizlemeye calisir derken tüm ülke salgin bir hastalikla bogusmaya başlar. Gariban halkin tek umudu da veliaht prenstir.)

Dizinin kadrosu muhtesem. Tek kelime ile harika:) kimler oynuyor diye yazarak uzatmayacagim ama bir görsel şölen var aman aman bayildim. Oyle boyle degil:) 

Dizi hakkinda suraciga destan yazabilirim fakat spoiler falan vermk istemiyorum. Fakat şunu demeden bitirmeyeyim yaziyi; dizi öyle bir yerde kaldi ki gel de bekle 2. Sezonu:)

Yani demem o ki bu diziyi mutlaka izletyin, izletin:)

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder