25 Ocak 2019 Cuma

Priest / Peuriseuteu / 프리스트


Evet, yine bir cin çarpa/ şeytan çıkartma temali bir dizi ile karşınızdayim:)

Son dönem Kore dizi/film piyasasında böyle şeytan çıkaran temalı mevzular sevilmiş olacak ki ardi ardina diziler bizlerin beğenisine sunuldu. Hatta sunulmaya da devam edecek benden soylemesi (Kim Nam Gil de rahip rolü ile dönecek ya yazar burada bunu ima ediyor.) 

Piyasa bu temayı çok sevdi dedim de ben sevmedim mi ki sanki?
Vallahi seviyorum ki geleni izledim. Kacırdıgım olduysa da affola artık:)

Neyse efem diziye dönersek konusu yukarida da bahsettigim gibi seytan çıkarmali. Bir tim var konusunda uzmanlasmis, şeytan nerede bunlar orada.
Dizide ciddi sasirtmacalar da var benden söylemesi. 
Fazla bir sey diyemem cünkü spoiler olabilir bu yüzden kısa kesiyorum:) 

Güzel diziydi işte severek izledim. Ha bu arada bir Guest degil bunu da belirteyim:)
Bu arada 2018'in en iyileri listemi de hazirlayacagim kısmetse unutmadim sanmayın.)

Görüşmek üzere👋



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder