16 Ocak 2019 Çarşamba

Six Flying Dragons / 육룡이 나르샤 / Yookryongi Nareusha


Yine zamanında izlememiş olmamın pişmanlığını yaşadığım bir dizi ile karşınızdayım. Hem de öyle böyle bir pişmanlık değil:) 
Şöyle ki önceki paylaşımlarımda Tree With Deep Roots (Derin Köklü Ağaç)  dizisinden bahsetmiştim. Ne kadar severek izlediğimden de bahsetmiştim:) işte bu dizi onun devami niteliğinde yani daha doğrusu o hikayenin öncesini anlatıyor. Tree With Deep Roots'da adı gecen efsanevi Sambong usta ile dizinin başlarında görünen Kral Yi Do'dan önceki kral yani babası Kral Taejong'un gençlik hikayesine açıklık getirilmis. Gorio'nun yıkılıp Joseon'un kurtuluşu sırasında yaşanan iç çekişmeler ve yine Tree With Deep Roots'da sevilen karakterler nam-ı diğer kılıç ustaları Mu Hyul ile Yi Bang Ji'nin gençlik yıllarına da tanıklık etmiş oluyoruz.
Normalde uzun dizilere başlarken tereddüt ederim. Bu diziye de tereddütle başladım ne yalan söyleyeyim fakat iki dizinin bağlantilı oldugunu bilmeden başlayip, aynı karakterleri izlediğimi fark ettiğimde yaşadığım mutluluğu tarif edemem:))
Hatta şunu da demeden edemeyecegim (tabi spoilerdan sayılmaz umarım.) Dizinin son bölümünde bir sahnede kendimi Tree With Deep Roots izlerken bulmam da ayrı mutluluk oldu ki özlemisim:) bu nasil oldu derseniz Six Flying Dragons'un son bölümünde Tree With Deep Roots oyuncuları bir sahneyi tekrardan canlandirarak eskiye selam göndermiş. Cidden çok cook hoştu:) izledim, bayıldım. Tekrar bile izleyebilirim her iki diziyi de:)
Bu arada diziden değinmek istediğim bir husus var ki o da Gil Tae Mi:)


Kendisi aslında kötü karakterlerden biri fakat, fazlasıyla sıradışı bir karakterdi:)) benim sevdiğim karakterlerden de biriydi ne yalan söyleyeyim:)) bu kadar dizi/film izlemiş insanım ama boyle bir karakter daha görmedim:))

Yani uzun lafın kısası tarihi dizi seviyorsaniz bu diziyi kesinlikle izleyin. Lakin, eğer Tree With Deep Roots'u izlemediyseniz önce bunu izleyin sonra onu izleyin:) izlemeyeni kıskandım ne diyeyim:))

Görüşmek üzere👋





1 yorum:

  1. Bu diziye senin yorumunla başlamıştım. Yeni bitirdim ve gerçekten muhteşem bir diziydi. En kısa zamanda tree with deep roots u da izleyeceğim. Öneriler için çok teşekkürler

    YanıtlaSil