21 Ocak 2019 Pazartesi

Feng Shui / Myungdang / 명당


Tarihi film hastasi olarak Cho Seung Woo ile Ji Sung'un ayni filmde yer alacagini okuduğumda "yok artık!" demiştim. Cünkü ikiside hayli başarili ve güçlü isimler. Yani bir filmde kesinlikle basrol olacak isimler. Işte bende acaba hangisi basrol diye düsündügümde Cho Seung Woo'nun muhtesem film kariyerini düsününce kesinlikle basrol Cho Seung Woo olur demistim çünkü Ji Sung'un film kariyeri o kadar üstün degildi ama dizileri tartisılmazdir bu kesin. Bu arada Cho Seung Woo'nun dizi kariyeri de saglamdir. Hal böyle olunca heyecanlandim tabi ki. Ha bu arada Lee Byung Hun filmleri kadar da bir beklentim olmadi cunku onun kariyeri bambaska hehe ne cok kıyas yaptım yahu neyse seviyorum ücünü de:))

Filme dönersek, konusu taht kavgaları içerisinde Feng Shui ustalarınin bu kavgada üstlendikleri rolle olaylara yön verir. Yani yine iyiler ve kotüler savası söz konusu.

Film genel anlamda güzel. Fakat bana göre aksiyon eksikligi var. Hani biraz daha kılıclı ucmalı kaçmali sahneleri olsaydi tadindan yenmezdi:) ama yine de guzel bir filmdi. Oyle ki kılıc sahnesi arayan babam bile dikkatle izledi:) 
Oyunculukları söylememe gerek bile yok. Ama filmin gorselliği de şahaneydi.
Yani uzun lafin kısası tarihi film seviyorsaniz bu filmi izleyin derim:) 

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder