3 Şubat 2019 Pazar

The Guardians / Lookout / 파수꾼


Netflix olmasa ne yapardım bilmiyorum:) yine izlemek istediğim ama bölümleri tek tek indirmekle uğraşmaya üşendiğim dizilerden birini daha Netflix sayesinde izlemiş bulunuyorum.

Dizi tam da umduğum gibi intikam kurgulu bir aksiyon dizisi. Toplamda 16 bolum olmasina rağmen hiç bir bölümde sıkılmadım. Tam aksine her bölümü severek izledim.
Konusuna gelince; başarili bir polis olan Soo Ji minik kızını bir cinayete kurban verir. Fail bellidir fakat tam her sey bitti derken kendisini intikam icin birlesmis bir ekibin içinde bulur.

Dikkat Spoiler İçerir!

Tamam diziyi severek izledim ama eleştireceğim noktalar da var. Bu eleştiri de diziye değil topyekun Kore Dizi piyasasına.
Arkadaş! Bunlar son yazmayı bilmiyor yeminle! Canım dizileri olmadık berbat bir sonla bitiriveriyorlar. Agzıniz acık kalıyor! Bu dizi de öyle bir sonla bitiyor. Valla aa sonu yazmış!Spoiler yedimm! Demeyin vallahi yukariya yazmişim Spoiler içerir diye:)



Bir kere dizi boyunca sinir oldugunuz bir velet var hani sonunu merak ettiginiz. İşte o veletin akibeti tam bilinmiyor. Bir seyler oluyor ama iciniz buz tutmuyor! Velede bir sey olsun da gebersin, gitsin diyorsunuz derken oradan çaaatt diye sevdiginiz karakter ucuveriyor. Mantiksiz bir takim olaylar derken bir de Trolleniyoruz senarist tarafından..😑 öyle berbat bir sonu vardi. Ama yine olsa yine izlerdim boyle sonuna rağmen:) Her şeye rağmen tavsiye ederim:)

1 yorum:

  1. Kızının kurtulduğunu öğrendiğinde o veleti vurmalıydı dedektif lee savcı janga nasıl kıydılar hala inanamıyorum. Not:diziyi yeni bitirdim sinirden başım ağrıdı

    YanıtlaSil