5 Şubat 2019 Salı

The Witness / Mokkyeokja / 목격자


Son izledigim filmi hafizamdan silme çabasiyla önceden indirip izlemek için beklettiğim filmlerden birini sectim bu defa. Keşke onu izleyecegime bu filmi izleseymisim diye çok hayıflandım yalan yok.

Film tam da benim sevdiğim gerilim türünde. Ve Ev alma komşu al atasözünün ne kadar doğru olduğunun da ispati niteliğinde:)

Filmin konusu ise şöyle; Adamin biri çekirdek ailesi ile güc bela bir ev satin alir. Tüm dünyalar onundur artık. Kutlamalar falan derken evinin önünde vahşi bir cinayet işlenir. Adam artık vahşi bir cinayetin görgü tanığıdir. Fakat bir sorun daha vardir; Katil adamin kendini gördügünü biliyordur.

Film basta da dediğim gibi tam da benim sevdiğim turde. Gerilimi dozunda. Oyuncu kadrosu da cok basarili. Başrol zaten benim Misaeng'de hayran oldugum Lee Sung Min.
Psikopat katil rolünde de Kwak Si Yang var. Arkadas psikopat bir katili bebeto birine oynatmak kimin aklina geldi bilmiyorum:) ama tebrik ediyorum😂 

Yani spoiler vermeden diyecegim o ki; bu film güzel. İzleyin:)

Görüşmek üzere👋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder