25 Eylül 2017 Pazartesi

Save Me / 구해줘


Zaman ne çabuk geciyor. Sabırsızlıkla beklediğim diziler bir bir final yapıyor. Ne çabuk tüketiyoruz...
Neyse...
Öncelikle belirteyim ki bu diziyi beklerken bu kadar gerilim beklemiyordum. Sadece gerilim olsa yine iyi adeta insanın sabrını sınıyor. Bunları söylerken kötü anlamda demiyorum. Şöyle ki dizinin kötü karakteri çok. Insanın sinirlerini zorlayan şiddet/taciz bolca mevcut. Hem bir kere dizinin konusundan belli zaten gerilimi.( Beklerken konusunu bilmiyordum heheh.)
Küçük bir kasabaya çöreklenmiş, insanların manevi duygularını sömüren bir tarikat. Bu tarikatın kendini Tanrı sanan (Geri zekalı sapık.) lideri. Ve bu tarikatla tanısma şanssızlığı yaşamış zavalli bir aile... Bu ailenin genç kızının bu tarikatın elinden kurtulmak icin arkadaşlarından yardim istemesiyle başlayan ,sınırları zorlayan bir macera.
Dizi dedigim gibi bir hayli hareketli. Başlarda biraz kendini tekrar ediyor gibi görünse de son dört bölüm inanılmaz güzel. Bir oturuşta peşpese izlenecek cinsten. Film tadında. 
Bu dizi bana göre bu yılın en iyi ikinci dizisi ( 1. Woman of Dignity.) 
Psikolojik gerilimi ile de bir hayli farkli bir dizi. Umarım bundan sonra da bu tür diziler gelir...

Ve bahsetmek istedigim bir karakter... Save Me dizisinin bana kazandırdığı bir yetenek...  Woo Do Hwan ( Dizideki adıyla Dong Cheol.)

Seni unutmayacagiz koca yürekli adam 😅 
Bu arada diziyi Taecyeon icin izledim ama onun oynadıgı Han Sang Hwan karakterine sinir oldum. Spoiler olmazsa pısırık bir karakter demek istiyorum hahaha

Dizinin kendi gibi kötüleri de bir değişik 😀 biri sarı kafa diğeri permalı😂 ama her ikisi de iğrenç ve çook kötü.


Bu arada dizinin müzikleri de ayrıca harika... Inkii bu diziye çalışmış belli:)

Bana göre yılın en iyi 2. dizisi olan bu diziyi eğer ilginizi çektiyse mutlaka izleyin derim. Kesinlikle tavsiye ederim.

Görüşmek üzere🖐





2 yorum: