30 Eylül 2017 Cumartesi

Coin Locker Girl / Chinatown / 차이나타운


Uzuun zamandır listemde olan bir filmi daha izleme olanağım oldu. İtiraf etmeliyim ki özlemişim bu tarz karanlık film izlemeyi...
Filmin konusu; Daha bebeklen sokaga atılan II Young, sokaklarda büyür ve daha çocukken tefecilere satılır. Yeraltı dünyasinda "anne" olarak bilinen kadın tarafından da tahsilatci olarak yetistirilir. Derken bir gün II young yapmaması gereken bir şey yapar ve hesaplasmalar başlar... Şimdi gelelim benim film hakkındaki düşüncelerime...
Öncelikle oyunculuklara bayıldığımı belirteyim. Özellikle Kim Hye Soo harika... Ana ama nasıl ana mafya anası:) güzelim kadını ne hale getirmisler ama yakışmış. Kim Go Eun da ayrı rolunun hakkını vermiş. Bu kıza erkeksi roller gidiyor gercekten. Vee Park Bo Gum ve Ko Kyung Pyo... Her ikisi de Reply 1988'in efsane kadrosundan. Bu filmde de buluşmuşlar. 
Park Bu Gum...
Bu çocugun sıfatı neden bu kadar masum?? Oynadıgı filmlerde dizilerde basina bir iş gelince iki misli üzüyor insanı hehe daha da bir seyler derdim de hadi yine spoiler olmasin heheh


Ko Kyung Pyo... Naptın sen? Ben hep seni "cici" rollerde izlemiştim. Bu halinle deyim yerindeyse dumur oldum 😂 bir de filmin oyuncu kadrosuna bakmadan izledigim için, tuhaf mekânda tuhaf kıyafetlerle görmek cidden çok şaşırttı beni😂 sesli tepki verdim o derece hehe... Ayy o sonunu da görünce tuhaf oldum... Neyse 

Filmi cidden sevdim. İceriginde agirlikli olarak şiddet barındırsa da bir çok da dram var. Severek izledigim bir film oldu. Bu tarz filmleri seviyorsaniz kacirmayin derim.

Görüşmek üzere🖐


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder