15 Eylül 2017 Cuma

Falsify / 조작


Memnuniyetle söylüyorum ki; Namgung Min, Falsify ile Chif Kim dizisinden sonra bu sene 2'de 2 yaparak, senenin en başarılıları listesinde en üst sıralara yerleşti. Umuyorum ki 3'de 3 olsun:)
Niye bilmiyorum ama kendisine değisik bir sempatim var. Ne yapsa izlerim modundayım heheh
Falsify, konusu itibariyle diğer dizilerinden çok çok farklı olarak Politik/aksiyon dizisi. Film tadında, aksiyonu dinmek bilmeyen 32 bölümlük (yarımşar saatlik.) Mikemmel bir dizi.
Konusu ise bizim FETO yapilanmasini anımsatıyor keza orada da bir örgüt var derin yapılanmış ve darbe teşebbusü içerisindeler. Bizimki de dizide ölen agabeyinin cinayetini araştirirken kendini acayip olaylarin arasinda bulur. Bir grup vatansever gazeteci'ye karsi asparagas haberle ülke gündemini manipule eden sahte gazeteciler. Bir grup vatansever savcıya karsı karanlik tarafi secmiş hain savcilar. Arada iyi ve kotü polisler...
Kadro da ayri mikemmel... Bir kere Namgung Min'in yanisira Yu Jung Sang var ki kendisini ilk defa izleme firsatini yakaladim ve hayran kaldım.(karizmasına ayrica hayran kaldim tabi.)
Dizinin kadrosu o kadar dolu ki say say bitmez. Misal Uhm Ji Won... Kendisini pek severim bu dizide de gayet basariliydi. Ve Moon Sung Geun da bir hayli klastı... Demem o ki hal böyle iken ve bu tarz dizileri izlemeyi seviyorsaniz mutlaka izleyin derim.

Görüşmek üzere🖑

1 yorum:

  1. kardeşim, güzel yazmışsın beğendim. fakat Allah rızası için bazı kelimeleri doğru yaz. mesela "mikemmel" yazmışsın. bunun doğrusu "mükemmel"dir. yıllar önce şafak sezer denilen ahmağın yaptığı dizideki kadın "mikemmel" deyip duruyordu, Türkçe'nin canına böyle okunuyor. yapmayın etmeyin lütfen. Türkçe'yi düzgün kullanın. yoksa yakında Amerikanca konuşuyor olacağız.

    YanıtlaSil