16 Mart 2018 Cuma

My Golden Life / 황금빛 내 인생


2017'nin en iyi 10 dizisi listemde de yer almıştı My Golden Life. Hatta o zaman yazımda da belirtmiştim dizinin halen devam ettiğini.
Buraya not düştüğümden de anlayacağınız üzere dizi final yaptı. Doğrusunu söylemek gerekirse içim burkuldu bittiğinde. Nasıl burkulmasın ki? Aylardır her karakterini benimseyerek izlediğim dizim bitti. Bölüm sayisi fazla olunca (52 bölüm.) veda da zor oluyor gercektenden.
Şimdi bu diziyi izleyeyim mi, izlemeyeyim mi diye düşünen arkadaşlar için (Bölüm sayisi cok olunca insan başlayip başlamamaya karar veremiyor.) Özel az ama öz not düsmek isterim; izleyin ilk 30 bölüm cok çok iyiydi ama sonra bir duruldu bir seyler oldu (ne oldugunu anlayamadim hahaha.) ama yine de izletti kendini. Bir Father is Strange degil (Bana göre.) ama yine de güzel diziydi:)
Sonu beni pek tatmin etmese de cogunluk begenmiş görünüyor. Coğunluk yanılıyor olamaz kesin bende var sıkıntı 😁 
Aslinda bu dizi ile yazacak cok seyim vardi ama nedense içimden gelmedi şimdi.
Yani diyecegim o ki miss gibi aile dizisi oturun izleyin derim.

Görüşmek üzere👋

4 yorum:

  1. Merhaba bu diziyi yeni izleyen birisi olarak yorum yapmak istedim bende çok beğendim evet 30. Bölümden sonra bi duruldu ama insan kendini izlemekten alikoyamiyor yinede izlerken aklıma gelen bisey var çözemedim bu diziyle aynı dönemde yayınlanan bir dizide my golden life in yeni bölümü var diye sürekli bahsediliyordu çok dikkatli bi izleyici olamama rağmen hangi dizi olduğunu hatırlayamadım bir türlü eğer cevabi biliyorsanız lütfen söyleyin bu arada dizi 10 numara tavsiye edilir👍👍

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim. 52 bölüm olunca da sanki tanıdıklarım gibi oldular. Hatta ben dizi bittikten sonra kopamadım, bazı bölümlerini tekrar izledim. Kesinlikle izlenmeli

    YanıtlaSil
  3. Gerçek bir guilty pleasure. Lanet gibi yapıştı üstüme izleyip bitirmem lazımdı, gereken yapıldı. Bir kore dizisi daha izlemiştim o da böyleydi. Bir türlü nihayete ermediği için olaylar izlemekten alıkoyamıyor insan kendini.
    Spoiler
    Ayrıca ben bu jian kadar suratsız bir dizi karakteri görmedim. Ya dongyeung ne buldun anlam veremiyorum şu kızda. Kız safi trip. Oğlan sokaklara attı kendini koca holdingleri bıraktı ailesini sildi it gibi korktuğu dedesine dayılandı açlıktan nefesi koktu amele gibi çalıştı yine suçlu oldu. Neymiş benim için ne yapmışmış. Dünyanın en manipülatif insanı jian oğlancağız yeterince sıkıntıda değilmiş gibi tek yaptığı kıza yardım edip peşinden koşmak olan dogyeung'un üstüne yıktı dizideki tüm dramı. Yavrum bu manipülasyonların altında ezildi köpeği oldu jian ın.zengin, yakışıklı ve jian kezbanı da olsa hayatının aşkını bulmuş biri için üzüldüğüme ben de inanamıyorum.
    Dogyeung cum ben jian olsam dizi boyu rahat 45 kez evlenme takliflerini kabul ederdim bir teselli olacaksa. umarım dilediğin gibi tripler kraliçesi jian la birlikte mutlusundur dizi aleminde, umarım koca şirketi fitne fücur gurmesi teyzenle kocasına bırakmana değmiştir.
    Şu jisu için de bir iki kelam edeyim. Aferin kız sana ye kızım heasung un parasını aç bi fırın. O kadar cefasını çektin. Ayrıca o kibirli boyalı saçlı oğlanı bile dize getirdin gurursuz kızım benim aferin. Net bir şekilde dizinin kazananısın.
    Bu arada dogyeung un babası dizinin en karizma admıydı ona da gudubet karısıyla mutluluklar dilemek zorundayız.

    YanıtlaSil
  4. Bende bol bol ağladım ve güldüm. Çok güzel bir aile dizisi. Çok beğendim. Oynayan oyuncuların dış giysilerini sık sık değiştirmeleri en çok dikkatimi çekti. Amma çok palto kaban gördüm 😂

    YanıtlaSil