10 Mart 2018 Cumartesi

Parallel Life / 평행이론


Hazır ortalıkta Misty fırtınası esiyorken bir Ji Jin Hee filmi patlatayım dedim. Seçtiğim film de 2009 yapımı Parallel Life oldu. Evet, gerek çekim tekniği ve gerekse giyim kusamca biraz eski bir film ama kesinlikle güzel bir filmdi. Türü psikolojik gerilim. Tam da benim sevdiğimden:)


Filmin konusu ise; Mutlu ailesi ile kariyerinde zirveye ulaşmış yargıcın karısının öldürülmesiyle aslında hayatının 30 yıl önce yaşayan baska bir yargıcla birebir aynı oldugunu fark eder. Eşinin katilini aramak için de 30 yıl öncesinin olaylarinin izini sürer.
Özeti yazarken Spoiler vermemek icin cok dikkatli davrandim bilin isterim heheh


Simdi kücük bir itirafta bulunayım:) filmin başlarında yer yer Ji Jin Hee'ye gözüm takildigindan filmden koptugum oldu yalan yok 😁 ama son bir saat olaylar birbiri ardina şok şok geliştiği için isteseniz de kopamıyorsunuz.
Bu yüzden de şiddetle tavsiye ediyorum. Eski ama güzel bir film:)
Oyuncu kadrosu da Kore piyasasini bilenler izlerken göreceklerdir ki bir hayli kaliteli.
Uzuuun lafın kısası izleyin diyorum:)

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder