7 Mart 2018 Çarşamba

Hello, My Twenties! / Age of Youth / 청춘시대


Fırsat bulup da izleyemediğim dizilerden biriydi Age of Youth... Öyle ki varlığını bile unutmuştum. Ta ki Netflix'te rastlayana kadar...
Boş bir animda 5-10 dakika bakayım dedim ama 3 günde ilk sezonu bitirdim:)) Öyle eğlenceli bir diziydi ki bölümler nasıl bitti anlamadim:)
Dizi hikayesinde beş genç kızın ortak bir evde yaşantılarını, paylaşımlarını anlatıyor.
Her birinin bambaşka hikayesi var ama hepsi anormal:))
Diziye başlarken beni tek rahatsiz eden şey +18 konuşmalardı. Dizi de bi edepsiz var da:)) başlarda sinir olup sonra sonra favori olan karakterim çatlak Ji Won:)) 
Ilk sezon tek kelime ile mikemmeldi ikinci sezonu daha bitirmedim. Bitsin onu da dökülürüm buraya :)) 
Bu dizi hakkında diyeceğim son sey mutlaka ama mutlaka izleyin derim:)
Ben bayıldım:)

Görüşmek Üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder