21 Eylül 2017 Perşembe

Kundo: Age of the Rampant / 군도:민란의 시대


Yine çok iyi bir film ile karşınızdayim. Bu arada film izlemeye pek vaktim yok ama bu filmi çok olmuştu indireli. Görünce de dayanamayıp izledim. Çok çok da iyi ettim.
Filmi kısaca özetlersem:
Bir kere filmin kadrosunda yok yok. Ha Jung Woo, Gang Dong Won, Lee Kyoung Young, Cho Jin Woong, Ma Dong Seok, Lee Sung Min, Kim Sung Kyun, Yoon Ji Hye ve dahası... (Yazarken yoruldum hehe)
Filmin konusu da intikam üzerine... kendi halinde bir kasap, bir gün para karsiligi cinayete zorlanir ama yapamaz. Bunun üzerine başına gelmeyen kalmaz.



Filmdeki oyunculuklari tek tek sayarsam bu yazı bitmez fakat, Gang Dong Won'a ayrı parantez açma istiyorum. Kendisini filmin kadrosunda görünce bir hayli sevindim ama filmin kötü karakteri olacağını farkettiğimde biraz tedirgin oldum çünkü kendisini haylaz bir tipi var ve bunu genelde oynadigi karakterlere de yansitir. Ama arkadaş bu adam nasil oynamış?? Oynamamis resmen döktürmüş. Hele o dövüs sahnelerindeki sakinliği ve profesyonelliģi... Muhteşem! 

Bu tip filmleri seviyorsaniz mutlaka ama mutlaka izlemelisiniz derim.

Görüşmek üzere🖐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder