12 Eylül 2017 Salı

The Priests / 검은 사제들


Bir Kore usulü şeytan çıkarma konulu film izlemediğim kalmıştı o da oldu. Lakin, filme başta biraz önyargılı yaklaştım ne yapabilirler ki? diye düşündüm fakat beni ters köşe yaparak şaşırttılar.
Filmin konusu; 12 büyük şeytandan biri Kore'de genç bir kızın bedenini ele geçirmiştir. Katolik cemaatinden bu işlerle ilgilenen gizli bir örgüt de bu şeytanı kovma görevini üstlenir.
Filmin başrol oyuncuları; 
Kim Yun Seok ve Kang Dong Woo iyi bir ikili olmuşlar.  Park So Dam'ı da es geçmeyeyim cünkü şeytani halleri gayet başarılıydı.
Film başta durağan olsa da son bir saati bir hayli hareketli geçiyor. Özellikle şeytan çıkarma ayini çok başarılıydı. Film şeytan çıkarma ile ilgili olunca pek bir sey demek gerekmiyor sanırım. Bu tip filmler ilginizi cekiyorsa kesinlikle izleyin derim. Ben severek izledim🖒
Not: Film şeytan çıkarma ile ilgili olunca haliyle ürkütücü oluyor lakin Kang Don Woo'nun sevimli hallerinden dolayı pek korkamadım. Bu arada kendisi şebeklik yapmıyor yanlış anlaşılmasın. Onun tipi öyle hehehe 

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder