3 Şubat 2019 Pazar

The Royal Tailor / Sanguiwon / 상의원


Alışmışım ya vurdulu,kırdılı; uçmalı, kaçmalı tarihi dizi/filmlere. Bu defa değişiklik olsun deyip , konusu alışılmış taht oyunlarının dışında bir film olsun istedim. Tercihimi de The Royal Tailor'dan yana kullandım. Iyi de yapmışım:) kimlerin oynadıgina bakmadan konusuna göre rastgele sectiğimden, Cast'i görünce hayli şasırdım dogrusu. Oyuncu kadrosu hayli başarili olunca baştan doğru filmi sectigimi fark ettim:)) bu arada genellikle ailemle birlikte izledigim icin korkmadim da degil +18 sahnesi olabileceginden. Peşinen diyeyim +18 sahneler yok ama bazi sahnelerdeki muhabbetler rahatsiz edici olabilir. Uyarayim da!:)

Filmin konusu da şöyle;

Alt sınıftan terzilik yeteneği ile Kraliyet baş terzisi olan Dol Seok, Nihayet kraliyet tarafından "Soylu" ünvanı alacaktir fakat tam her şey tamam derken bambaşka fikirleri, siradışı bir tarzı olan, heyecanlı bir terzi çıkagelir. Geleneklerine bağlı Dol Seok'un huzuru kacar.

Filmde aksiyon sahne yok. Bu yüzden aksiyon beklerseniz çok beklersiniz söylemis olayim:) ama boool psikolojik savaş var. Dram var aşk var😁  eger bu tarz seviyorsaniz tavsiye ederim:)

Görüşmek üzere👋



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder