4 Şubat 2019 Pazartesi

High Society / 상류사회


Keşke izlemez olaydım dediğim bir film ile karşınızdayım. Ben bu filmi neden izledim? Ne icin izledim? Izlemesem olmaz mıydı? Gibisinden aklimdaki sorularla düştüm şuracığa...

Beni neden pişman ettiğine gelince; filmdeki aşırı rahatsiz edici erotik sahneler.
Tamam filmin türünde de erotik yazıyordu. Bunu bilerek izledim çünkü oyuncu kadrosu çok iyiydi. Senaryo da fena değildi. Yani olsun sararım olur biter dedim. Sardım da ama yine de rahatsiz etti. 

Ben buraya her izlediğimi yazmaya çalışıyorum. Belki birilerine fikir olur diye. Bitiremedigim, yarida biraktigim dizi/filmleri paylaşmıyorum. Bitirmişsem, sonunu görmüşsem paylasıyorum. Şimdi diyeceksiniz bunları neden anlatıyorsun diye:) çünkü bu filmi burada paylaşıp paylaşmama konusunda çok tereddüt ettim. Nihayetinde paylasma karari aldim. Sonuçta sararak da olsa filmi izlemişim yani inkar edemem:)

Neyse rahatsiz oldugum konuyu yok sayarsam; film yüksek sosyetenin içinde yaşanan çarpıkliklarla, politika ve mafya  sarmalındaki güç peşindeki bir karı kocanın yaşadığı fırtınalari konu ediyor.

Bu arada kadroda Kim Kang Woo'yu gorünce kendisinin hayli +18 filmleri olduğunu bildiğimden "Kesin bu öküzün sahneleridir." Demistim. Bir tek onun yoktu😂😂😂😂 

Allah'ın ben ne izledim🙈

Neyse artik olan oldu😁

Filmin oyuncu kadrosu başta da dediğim gibi hayli sağlam(hay olmaz olaydı.) Bunun yaninda görselliği de hayli başarıliydi. 

Yani diyeceğim o ki; Eğer ben böyle entrikalı hayatları severim. Sararak da izlerim derseniz kesinlikle tavsiye ederim. Ama ben rahatsiz olurum derseniz kesinlikle uzak durun derim.

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder