12 Şubat 2019 Salı

Less than Evil / Bad Detective / 나쁜 형사


Keşke bitmeseydi dediğim bir dizi ile yine karşınızdayim. 
Öyle mıç mıç aşk böcükleri olan komikli dizilerden değil, vurdulu kırdılı aksiyonu bol tam tadinda "Sert"bir polisiye dizisi.

Mevzusu tek bir davaya odaklanmiş gibi görünse de arada çözdügü akıl almaz davalarla takdirimi kazanmıs bir dedektif ve ekibi:)

Tam anlamıyla dizinin hakkini veren bir dizi.
Hić bir bölüm sıkmayan, heyecani full bir çirpida oturup izlenecek bir dizi. 

Ha arada mantiksizliklar yok mu derseniz Elbette var ama buna rağmen beğendim:)

Basarili kadrosunun yani sira görüntüdeki başarisıyla da benden ekstra puan almis bir dizi. Özellikle geciş sahneleri çok başariliydi bana gore.
Simdi bakıyorum da dizinin afiş fotografi da hayli başariliymis:)

Bu arada unutmadan belirteyim; dizi Bbc'nin Luther dizisinden uyarlamaymis. Orjinalini izlemedim ama bunun kadar beni saracagini sanmam:)

Yani daha nasil övebilirim ki? İzleyin işte:) tabi aksiyon seviyorsaniz:)

Görüşmek üzere🖐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder