22 Ocak 2019 Salı

Rampant / Changgwol / 창궐


Hyun Bin serisine devam edeceğimi belirtmistim. İşte tarafımdan izlenmeyi bekleyen filmler arasından en merak ettiğim filmi ilk fırsatta izlemenin rahatlığı ile karşınızdayım.
Hyun Bin verdiği arayı değişik projeler ile geri dönerek kapatacak gibi. Eski aliştigimiz Love Boy hallerinden sıyrılıp türlü türlü rollere büründü ve nihayetinde Zombilere de kafa tuttu:)
Gong Yo'nun Busan Treni'ni izlediniz mi bilmiyorum ama ben izlediğimde Koreliler bu zombi işini biliyor arkadas demiştim. Bu sözümü tekrarlıyorum Koreliler zombi isini gerçekten iyi biliyor:)
Busan Treni'ni aratmıyor hem oyunculuk hem görsel efektleri...
Mevzusu ise Joseon, zombilerin istilasina ugrar. Ezilmiş ve kendi basinin caresine bakmaya çalisan mazlum halkin da zombilerden kurtaracak tek bir ümidi vardir o da veliaht prens (Hyun Bin)

Daha önce konusu geçmiste gecen zombili tarihi dizi film cekildi mi bilmiyorum ama ben ilk defa izledigimden basta biraz tuhaf geldi. Hatta Acaba yadırgadım mi dedigimde de filme çoktan dalmiştim:) 

Yorucu, uzun bir günün ardından bu film çok iyi geldi. Yorgunluktan halsiz kalmıştim zombiler sayesinde tirstıgımdan kendime geldim heheh
Yani demem o ki film boş degil ve kesinlikle izlenmesi gerekenlerden. En azindan zombili film serverler tarafindan.

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder