9 Haziran 2018 Cumartesi

Psychokinesis / Yeomryuk / 염력


Bu defa fantastik/komedi türünde bir film ile karşinizdayım. Komedi dediysem öyle cıvık cıvık degil tam dozunda. Filmin fantastik kısmı da görsel açıdan çok çook başarılı. Öyle ki görsel efektler Hollywood'u aratmıyor. Hatta şöyle söyleyeyim filmin baş karakterini bir ara Hulk gibi görmeye başladım😂 o derece kaliteli efektleri var.
Konusuna gelince; uzun yıllar kızı ile görüşmeyen Shin Suk, birden doğaustu güclere kavusur. Yıllar sonra kızından aldığı bir telefonla eski eşinin öldüğünü öğrenir. Kızını yalnız bırakmamak için de kızının yanına gelir fakat kızının başı beladadir.
Komedi çok sevmediğim halde filmi bir çırpıda izledim. Bu arada film altyazili nette var mi bilmiyorum ama ben Netflixten izledim. Bu filme denk gelirseniz mutlaka izleyin. Pişman olmayacaksınız^^

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder