25 Mayıs 2020 Pazartesi

The Odd Family: Zombie On Sale / 기묘한 가족


Korelilerin Zombi filmlerimdeki başarısı ortada. Hal böyle olunca bu filmi izlemem kaçınılmazdı. Hele ki başrol Kim Nam Gil ve ben izlemek için geç bile kalmışım. 

Şimdi film zombi filmi fakat komedi zombi filmi:) Konusuna bakınca çok fazla bir beklentim yoktu. Film hakkındaki bazı "vasat" yorumlarini okuyunca cok bir beklentim olmamıştı. Ama şunu anladım ki cidden zevkler de göreceli. Çünkü ben filme bayıldım. Çok eğlenceli bir filmdi:)

Konusu şöyle:

Kendi halindeki küçük bir kasabaya zombi gelir. Bundan habersiz köylüler zombiye meczup muamelesi yapar. Kasabanin benzin istasyonunu işleten tuhaf bir aile de zombiyi sahiplenir😁yine spoiler vermemek için uzatmayacağim.

Konusu ilginizi çektiyse mutlaka izlemenizi tavsiye ederim🖐

Görüşmek üzere:🖐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder