20 Ağustos 2020 Perşembe

Rugal / 루갈


Bu diziyi o kadar heyecanla beklemiştim ki anlatamam.
Beklentim Bad Guys tarzı şahane bir aksiyon dizisi olacağı yönündeydi ama tam bir hayal kırıklığına uğradım. Aksiyon sahneleri cok basarılı buna lafim yok ama senaryoda inanılmaz saçmalıklar var. Öyle ki 9. Bölüm falandı sanırım izleseye devam etsem mi? Demeye başladım. 13-14. Bölümlerde ise Kendime bunu niye yapıyorum?" diye sormaya başladım. Nihayetinde öyle ya da böyle bitirdim. Ha bu arada bu dizi de weptoon uyarlaması. Weptoon'u da mı böyleydi bilmiyorum. Neyse...

Dizinin konusu: Devlet içinde kirli isler yürüten bir çeteye karşi, emniyet teşkilatının gizlice kurduğu Rugal teşkilatının mücadelesini konu alıyor.

KKadrosağlam ben bunları izlerim ya da iyi dövüş sahneleri olsun benim.icin fark etmez derseniz mutlaka izleyin ama benim puanim 10/4 o da kadro ile aksiyon sahnelerine. Karar sizin. 

Elveda Hayalkırıklığım🖐

Görüşmek üzere🖐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder