24 Aralık 2016 Cumartesi

Ne İzledim? : Train To Busan ( Busan Treni )


  Geçen sene bu filmin fragmanını izlerken çok korkunç bulmakla beraber bir hayli hevesle "Ben bunu izlerim arkadaş!" demiştim. (Bunda Gong Yoo'nun payı %99 .) İzlerim demiştim ama bu kadar çabuk izleyeceğim hiç aklıma gelmemişti^^ (Çeviri şip şaklığı.) 
  Öncelikle filmin konusunu özetlersem; İnsanları vahşi bir zombiye çeviren bir virüsün çevreye yayılması sonucu Güney Kore zombi istilasına uğrar (Genelde Amerika'yı istila ederlerdi.) Bu esnada Seul'den Busan'a gitmekte olan trendeki yolcuların zombilerle olan mücadelesini anlatıyor. Hem de ne mücadele...

BU KISIM SPOILER ICEREBILIR;

 Öncelikle filme sadece Gong Yoo'yu izlemek için başladığımı belirteyim.(Adam dizi falan çekmiyor özledik n'apalım?.) Amma gel gelelim film başladı ben Gong Yoo'yu unutup bunlar nasıl kurtulacak diye merakla ekrana yapıştım. Normalde bu tip zombili filmleri sevmem amma bu filmi çok sevdim. Özellikle Amerikan filmlerinin o klişe sonlarını yerle bir etmesi muhteşemdi. Bugüne kadar hiç bir zombili filmde ne güldüm ne ağladım ama bu filmde korkunun da ,gözyaşlarının da dibine vurdum. Arada güldürdü de. (Sert bir abi vardı zombilerinin ağzını burnunu kıran ,onun soğukkanlılığına bayıldım.) Bir de halmoni kardeşler vardı (halmoni korecede büyükanne,nine demek. Öhöm n'aparsın kültür:D) Unni'sinin (ablasının) intikamini almasi da ayrica takdire şayandı. Off daha da anlatırım ama bu kadar yeter sanırım. Kesinlikle izlemelisiniz ben ettim siz de edin^^ 

Not: imdb puanı:8.0 (Az bile.)

2 yorum:

  1. Kim önerdi tabisi ben 😂 Şaka bi yana muhteşem ötesiydi😍 Ilk defa bi zombi filminde ağladım 😢 Listeye eklenmesi gereken bi filmdi👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu filmi izlemek istiyordum ama unutmuştum😂 sayende hatirladim da izledim. Valla hâlâ etkisindeyim. Çok cok güzel bir filmdi^^

      Sil