22 Ağustos 2017 Salı

Silenced / 도가니


Off off of... Hope filmini izlemeye cesaret edip, üstüne iyi ki de izlemişim deyince ne zamandır yine cocuk istismarını konu alan, izlesem mi acaba dediğim ve izlemeye cesaret edemediğim Silenced 'ı izlemeye karar verdim. Bu defa iyi mi ettim kötü mü ettim bilemiyorum. Neden derseniz oyunculuklar çok başarılı (Gong Yoo var yani öhöm.) Konusu da yasanmış bir hikayeden alıntı olduğundan daha bir etkileyici (Engelli çocukların barındığı bir kurumda yaşanan şiddet ve cinsel tacizleri anlatıyor.) fakat... Sağır ve dilsiz yavrulara yapılan cinsel istismarı uygulamalı olarak göstermeleri gerçekten midemi bulandırdı. Ilk başlarda tamam, bir - iki sahnedir diye tahammul ettim ama yok yok sararak izlemek zorunda kaldım. Film çocuk istismarına dikkat cekmek için cekilmiş fakat bunu yaparken de çocuklar istismar edilmiş. Cok fazla ileri gidilmis... Ha sahneleri sararak izlerim derseniz (Benim gibi.) Gayet güzel ve çok çok etkileyici bir film izleyin derim. 
Bunun yanı sıra başta belirttiğim gibi basrol Gong Yoo fakat Busan Treni filminde birlikte rol aldığı Jung Yu Mi ile  yine basrolu paylasiyor. Bu kadin bana ćok itici geliyor ama filmlerini ayıla bayıla izliyorum😂
Ayrica tacizci sapikları canlandiran ahjussilere de artik eskisi gibi bakamayacagim🙈 Gong Yoo da işte bildigimiz Gong Yoo 😍neyse... 

Gong Yoo aşkına görüsmek üzere 🖑

1 yorum:

  1. Filmi izleyeli baya oldu.Bu filmden sonra işaret diline merak sarmistim.Hayatta en çok agladigim üç filmden biri kendisi.Basrolleri begendim.Filmi izlerken içim acidi ve çogu yerde iğrendim.keske istismar yerlerini o kadar göstermeselermis cunku hem goruntu biraz rahatsiz ediyordu hem de çocuklar icin hoş degildi.Filmdeki bazi insanlar midemi çok bulandirmisti. Özellikle de tacizlere yardim eden kadin ögretmen çok iğrencti

    YanıtlaSil