20 Ağustos 2017 Pazar

The Tiger -An Old Hunter's Tale / 대호


Güncel dizilere sardığımdan (Ayıptır söylemesi sekiz dizi takip ediyorum hehe.) film izlemeye fırsatım olmamıştı. Hoş bugün de vaktim yoktu fakat aklıma düştü zamanı ayarladım hatta babamı da aldım yanıma oturdum bu muazzam filmi izledim.
Bir kere muazzam diyorum ama az kalır, muhteşem bir filmdi...
Bir kere başrolde Choi Min Sik var (Böyle olunca o yapımın kötü olma ihtimali yok.) Yan rollerde Jeong Man Sik ve Kim Sang Ho var. Ha ayrıca Jung Suk Won da dahil kadroya...
Filmin mevzusuna gelince Kore, Japonya tarafından işgal altındadır. Bu esnada Adı nam salmıs ünlü Kore kaplanı ile kaplan avcilarinin arasinda kıyasıya bir mücadele vardır...
Bu öyle bir mücadeledir ki insanoglunun ne kadar acımasiz oldugunu gözler önüne seriyor...
Şahsen çok etkilendim filmden. Gerek oyunculuklar, gerekse görüntü ile muazzam bir yapıt olmuş. Bu tarz filmleri seviyorsaniz mutlaka ama mutlaka izleyin derim. Pişman olmazsınız.
Görüşmek üzere 🖑

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder