23 Temmuz 2017 Pazar

The Best Hit / 최고의 한방


Bu ara güncel takip ettigim diziler bir bir final yapıyor. The Best Hit de onlardan biri...
Dizi ilk yedi sekiz bölümü gibi devam etseydi buraya çok heyecanla yazacaktım lakin senarist öyle bir batırdı ki diziyi sonra kendi de toparlayamadı.
Başta 90'ların pop yıldızına yaraşır sahnelerle sanki 90'lara gittik derken karakterin (Hyun Jae) günümüze gelmesiyle işler daha komik bir hal aldı. Öyle ki dizinin başlayacagi gunu dakika sayarak bekliyordum.
Ama ne olduysa oldu (Spoiler kısmında yazacağım.) Dizi baştaki cizgisinden bambaska bir yöne doğru savruldu. Adeta afili bir hediye paketi almışım da içinden hıyar çıkmış gibi oldum😐
Hal böyle olunca dakika sayan ben zoraki izlemeye başladım belki senarist toparlar diye ama i ih...
Senarist aklina koymustu illaki o caanim senaryoyu katledecekti ve başardı.
Dizinin başındaki o 90'lar havası, Yoon Si Yoon 'un Hyun Jae karakerindeki tatliliği...
Şekil A 😍


Keske baştaki gibi gitseydi o zaman senenin en iyilerinden derdim ama maalesef senenin fiyaskosu oldu (bana göre.)

Spoiler kısmına geçmeden önce şunu belirtmek isterim ki; eğer mantik cercevesinde dizi izleyenlerdenseniz asla izlemeyin ama ben dizide mantik aramam diyorsaniz buyrun izleyin derim.
(Mantikli derken dizi zaten fantastik. Zaman yolculugu üzerine kurulu lakin benim dedigim baska turlu mantiksizlik.)

BU KISIM CİDDİ SPOILER ICERIR🚫

Başta bahsettigim gibi dizide bir hayli mantik hatalari ve bana göre dogru olmayan unsurlar mevcut... 

1- Sen 20 yil sonraya gelmissin. Bakmissin oglun olmus sensiz büyümüş üstelik kayip durumundasin seni öldü saymışlar. Demez mi insan bana ne oldu? diye... Ilk aklina gelmesi gereken Finalde geldi ...

2- Dizinin basinda kırmızı bir araba söz konusuydu hatta çok deger veriliyordu falan derken araba ortadan kayboldu. Ne soran var ne hatirlayan... Bu arada Woo Seung'un göz damarlari tikaliydi ya hani ameliyat olmak icin gece gunduz calisiyordu. Garibin paso gözlerinden yaş geliyordu da millet ağlıyor zannediyordu sahi ne ara iyilesti o? Birden duzeldi kizcagiz ama hangi ara iste...

3- (Bana göre en önemlisi.) Bir kadina asik olmussun ondan cocuk yapmissin üstelik cocuk dogmadan ortadan kaybolmussun (bunlari 94'te yapmis tabi kendisi 93'den geliyor ama yapan yine kendisi.) Derken kendini 20 yil sonra oglunla ayni yasta bulmussun ve gidip oglunun sevdigi kizi kapmişsın.(Ouw bu beni deli etti cidden.!)

4- Hadi arsizca gittin oglunun sevdigi kizi kaptin bari biraz utansaydin? O da yok aksine arsizlik diz boyu...

5- Hadi Hyun Jae arsiz bencil bir karakter peki Woo Seung'a ne demeli? Cocukluk arkadasinin babasi oldugunu ogrendigi halde bile devam etti. Üstelik cocukluk arkadasina tek bir aciklama bile yapmadi YÜZSÜZ😒

6- 93teki Hyun Jae 94'teki Hyun Jae ile gorustu. 94teki Hyun Jae ogluna bileklik gönderdi bunu ogluma ver diye... 93teki Hyun Jae ne yapti dersiniz? Ogluna anlatirken "Baban" diye soz etti. Sanki kendisi degildi. Tabi 94teki hyun jae'ye oglunun sevdigi kiza asik oldum demedi nasil diyecekti? Hah!

7- Dizinin sonunda Young Jae 94'teki Hyun Jae'i son gördüğünde yaninda birinin daha oldugunu gordugunu soyledi yani 93teki Hyun Jae'yi görmüş yani gördugunu hatirliyor ama onun ğordugunden once Hyun Jae menajere benden bir tane daha var onu bulalim dedi ama menajer bunu hatirlamiyor? 

Daha da sayarim o kadar cok sey var ki yazilacak ama parmaklarima yazik. Yeter bu kadar...😩

Dedigim gibi mantik cercevesinde izlemek istiyorsaniz kesinlikle izlemeyin. 🚫

Görüşmek üzere! 😌

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder