2 Temmuz 2017 Pazar

New World / 신세계 / Sinsegya


Uzun zamandır listemde olan New World'e ancak şans verebildim ve yine niye daha önce izlemedim  diye pişman oldum. 
Siz aksiyon sever misiniz bilmem ama ben bayılırım belki de 2 saat 25 dakika süren filmde baştan sonuna kadar dinmeyen aksiyondan dolayı hem keyif alarak izledim hem de zamanın nasıl geçtiğini anlamadım.
Filmin gerek aksiyona yakışır polis-mafya kovalamacısını konu alan senaryosu gerekse de baştan sona olağanüstü oyuncu kadrosu ile benden tam puanı aldı.
Benden tam puan almasında +18 sahnelerin olmamasının da payı var keza sararak izlemeyi sevmiyorum. Ha bu arada +18 sahne yok ama bol küfür bol argo var ona da tahammül edebiliyorum heheh aslında Jung Chung (Hwang Jung Min) karakteri olmasa o da olmayacaktı.( Ay ne tiksinc bir karakterdi o ıyyy.) 
 Filmin konusu az evvel bahsettiğim gibi polislerin mafya yapılandırmasını çökertmek için planlar işleve koyarken mafya liderinin öldürülmesi üzerine kim başa geçecek çatışması yaşanır tabi bu polislerin işine gelir vs vs...
Oyuncu kadrosu ise...
Lee Jung Jae
Choi Min Sik
Hwang Jung Min
Park Sung Woong
Choi Il Hwa
Ve dahası....
Bu tarz aksiyon film seviyorsaniz mutlaka izlemenizi tavsiye ederim hatta mutlaka izleyin^^ 

Görüşmek üzere^^ 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder