30 Haziran 2017 Cuma

W - Two World / 더블유


W... Hakkında yazmak istediğim o kadar çok şey var ki nereden başlasam bilemedim.
Öncelikle bundan sonra bana neden Kore dizilerini bu kadar çok seviyorsunuz  diyenlere açıklama yapmadan sadece "W'yu izle anlarsın.)" diyeceğim. O derece hoşuma gitti ve Kore piyasasının ne denli sürprizlerle dolu olduğunun kanıtı oldu benim için.
Gerek dizinin ilginç ve bir o kadar değişik senaryosu, gerekse de görselin senaryoya uyumuna bayıldım. Oyuncular da keza bir o kadar başarılı.

Dizinin senaryosunu ise kısaca özetlersem;

Oh Sung Moo, Kore'de ünlü bir webtoon yazarıdır. En ünlü eseri de "W" dur. Ülkede o kadar beğenilir ki bu weptoon 7yıl boyunca herkes nefes nefes W yani webtoon'un kahramanı Kang Chul'un başından geçenleri takip etmektedir. Anlayacağınız çizgi roman yok satmaktadır .) derken webtoon karakteri bir anda canlanır ve iki dünya arası bir bağlantı oluşur.

Dizide webtoon karakterini Lee Jong  Suk  'un canlandırmasına şaşırmadım çünkü kendisini hep webtoon karakterini benzetmişimdir :D 

Han Hyo Joo'nun da Dong Yi gibi efsane bir diziden yıllar evet diyeceği dizi de ancak böyle kaliteli bir yapım olmalıydı:) 

Lee Si Un... Bu adam her güzel dizide bulunmak zorunda mı? :D cidden bu kadar tesadüf şaşırtıcı heheh bu arada dizide en çok ona acıdım :D 

Profesör... Heo Jung Do... Adeta okurun ve izleyicinin iç sesi gibiydi:D


Veee  esas yazar rolündeki Kim Eui Sung... Adam dizide çift karakteri canlandırdı ve o kadar da iyiydi ki cidden saygı duydum kendisine...

Vee  ve ışıklar... Webtoon dünyasındaki ışıklara, hastada belirttiğim gibi görsele hayran kaldım. Anlatırım anlatırım bitmez o derece sevdim. Bence bu diziyi Kore dizilerini izlemeyenler de izlemeli. Kesinlikle tavsiye ederim.
Görüşmek üzere^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder