5 Haziran 2017 Pazartesi

Chicago Typewriter / 시카고 타자기


Bu ara Kore'de ardı ardına diziler yayınlanmaya başladı ama bu kalitede bulmak zor gibi...Bu yüzden de Güzel olan şeyler neden hemen bitmek zorunda? diye düşündürdü bana Chicago Typewriter... Bitmesin istedim ama nihayetinde 16 bölümcük olacagı ta başından belliydi ama ben yine de ümitlendim belki 20-24 bölüme uzatılır diye... Düsününce böyle enfes bir hikayeyi diziyi uzatarak batira da bilirlerdi. Bunun içinde bağrıma taş basıp kabullendim bitişi. O da nasıl bitmekti film tadında...

Dizi, Japonya tarafindan işgal edilen Joseon'da bir grup özgürlük savaşçısının rearkarne olarak günümüzde bulusmaları ve yarım kalan bir hikayeyi tamamlama çabalarini konu ediyor.

Filmin oyuncu kadrosu da ayrı efsane...
Yoo Ah In
Lim Soo Jung
Ko Gyung Pyo
Kwak Si Yang
Jo Woo Jin


Ahh ahh dizi hakkinda yazacagim o kadar sey var ki ama fazla spoiler vermek istemiyorum ki izlerseniz benim aldigim tadi alın.
Nasil basladiysa öyle de güzel biten şahane bir dizi. Kesinlikle tavsiye ederim👍
Görüşmek üzere 👋

1 yorum:

  1. Yoo Ah In muhtesemdi.Özellikle de ikinci erkekle olan Goblin benzeri atismalar

    YanıtlaSil