14 Haziran 2017 Çarşamba

Man to Man / Man X Man / 맨투맨

İnsan sevdiği oyuncuları bir arada izleyince cidden keyif alıyor. Man to Man de böyle bir diziydi benim için. Daha Cast açıklandığında ne heyecan yapmıştım gelin görün ki zaman öyle çabuk geçiyor ki izlemişim de bloguma yazma sırası gelmiş bile... Dizinin gerek senaryosu gerekse Castı cidden ilgi çekiciydi gerçi çok tepki çeken hatun kişisi hariç hehe cidden hiç gitmemişti. O çift hiç uymadı birbirlerine hele o saçları... Neyse konumuz sadece Kim Min Jung değil.
Dizide iyisi de kötüsü de sevdiği oyuncu olunca gerilmiyor insan:) 
Dizinin oyuncu kadrosu:
Park Hae Jin
Park Sung Woong
Kim Min Jung
Yeon Jeong Hun
Chae Jung An
Jeong Man Sik
Jang Hyun Sung

Dizinin konusu: 
Devlet adına çalışan hayalet ajan Kim Sul Woo'nun özel bir görev için yolu ülkenin en ünlü aktörü Gwang ile kesişir ve artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktır.

BU KISIM SPOİLER İÇEREBİLİR!

Dizi hakkında bir kaç eleştirim de olacak elbette... Öncelikle sözlerimin  başında da belirttiğim gibi kadın başrol seçimi tam bir fiyaskoydu. Hiç olmamıştı diziye uymamıştı , buna rağmen yine tutundum diziye sonuna kadar zevkle izledim ama sonuna kadar işte... O son bölüm olmayacaktı. O kadar sıkıcıydı ki esnemekten çenem yırtılacaktı resmen. Gereksiz uzattılar hemde fazlasıyla... O son bölümü yok farzediyorum. Başka da şikayetim yok. Şiddetle tavsiye ederim.Diyeceklerim  bu kadar. 

Görüşmek üzere^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder