21 Haziran 2017 Çarşamba

Hansel And Gretel / 헨젤과 그레텔

 
Uzun zamandır listemde olan bir filmi daha izleme şansı buldum ama keşke çok daha önce izleseydim. 
Film, masalsı kurgusuyla yer yer ürperten yer yer de hüzünlendiren değişik bir film.
Filmin konusu; Genç bir adam ormanda kaza yaptıktan sonra kendisini bulan küçük bir kızı takip etmesiyle kendisini masalsı bir evde bulur fakat gördüğü bu masalsı ev aslında kabusun ta kendisidir. (Ancak bu kadar güzel özetlenebilirdi hehehe ) 
Filmde özellikle çocukların performansı inanılmaz başarılı. Ben çoğu kez kadroya bakmadan izlediğim için (huyum kurusun heheh) filmin kötü adamının Park Her Son olduğunu görünce çok şaşırdım çünkü kendisini daha önce kötü karakterde izlememiştim. Ama adam da döktürmüş yani hakkını vermek lazım. (Severiz kendisini.) 
Şekil:A hehe

Hani masalımsı güzel bir fantastik gerilim film arıyorsanız şiddetle tavsiye ederim. Tamam, bazı yerlerde kopukluklar ,anlasilamazliklar var ama yine de zevkle izletiyor kendini. İzleyin İnanın pişman olmazsiniz.
Görüşmek üzere^^





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder