10 Haziran 2017 Cumartesi

House Of The Disappeared / 시간위의 집


Ramazan ayı dolayısıyla biraz tempom düşmüş olabilir ama dizi ve film arşivime elimden geldiğince yeni filmler yeni diziler katmaya çalışıyorum. House Of the Disappeared de bu filmlerden biri oldu. 
Film Amerikan kliseleriyle dolu bir korku filmi. Öyle ki ne karakterler alışık olduğumuz Kore karakterleri gibi değil ne de mevzunun geçtiği ev Klasik Kore evlerine benziyor. Filmin afişinde de görüldüğü gibi başrollerde Taecyeon da var ama pek başrol gibi de değil. Filmde topu topu toplasanız 10-15 dakika görünüyor. Yani afişe koymalarının nedeni Taecyeon fanlarını avlamak. itiraf edeyim fanı değilim ama onun için şans verdim heheh
Filme dönersem insanı sıkmıyor hatta kiliselere rağmen zevkle izliyorsunuz. Sonu da bir an anlayamadım ama sonradan anladığım kadarıyla (nasıl bir cümle oldu bu heheh) kendince ters köşe.
Konusu ise tipik hayaletli ev ve evde kaybolan oğlunu arayan annenin başına gelenleri anlatıyor.
Tavsiye eder miyim? Ederim tabi ki ama tabi kiliselere rahatsız olmazsanız. Ben her şeye rağmen sevdim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder