18 Haziran 2017 Pazar

Masquerade / Gwanghae: Man Became A King / 광해, 왕이 된 남자


Lee Byung Hun sevgim aşikar olduğundan yine onun filmlerinden birini seçmiş olmam şaşırtıcı olmasa gerek. 
Ben öyle bir oyuncuyu sevince oturup onunla alakalı her şeyi izleyenlerden değilim. Bir anda sömürmektense azar azar sindire sindire tüketenlerdenim heheh
Bu ara tarihi filmlere ve dizilere sarmış bulunmaktayım. Bu filmi tercih etme nedenlerinden biri de tarihi olması yoksa babalar gibi " Master " var izlenmeyi bekleyen ama dursun dedim ben bunu izleyeceğim:))
Film diğer Lee Byung Hun filmleri gibi başarılı. Bu adam cidden proje seçiminde bir harika. 
Film yanlisim yoksa tarihten esinlenerek hazırlanmış. Kral Gwamghae'nin haini bulmak için yerine benzerini bulup koyması ve yerine gecen "genelev soytarisinin" insanların kalbinde nasıl taht kurduğunu anlatıyor. Biri zalim bir kral ,diğeri ise merhametli bir kral.
Filmde kraliçeyi de Han Hyo Joo canlandırıyor. Filmde yer yer buluyorsunuz yer yer hüzünleniyorsunuz. Limonlu-vanilyali  tadında harika bir film. Bu tarz filmleri seviyorsaniz mutlaka izleyin derim. Ben uykumdan feragat edip özledim ve hiç pişman olmadım heheh
Görüşmek üzere^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder