19 Haziran 2017 Pazartesi

Romance of Their Own / Temptation of Wolves / 늑대의 유혹


Yine rastgele seçip izlediğim bir film ile karşınızdayım. 
Temptation Of wolves ya da diğer adıyla Romance Of Their Own, School serisinin atası gibi geldi bana çünkü filmde School serisinde görmeye alışık olduğumuz bir çok klişe sahne mevcut. Ha bu arada Reply 1988'de bir Şemsiye sahnesi vardi Kim Jung Bong'un o sahne de bu filmden alıntıymış. Ben Reply 1988'i izlerken deneyimli arkadaşlar söylemişti Temptation Of Wolves'dan alıntı diye ama ben eski film diye izlemem demiştim.( Ben ve büyük sözlerim  heheh)
Neyse filme dönersek film, Han kyung'un annesinin yanına dönmesiyle başlar derken hoşlandığı genci başkasıyla (arkadaşıyla ) birlikte olduğunu öğrenir tam dünyası başına yıkılmışken kendisini okulun iki popüler gencin arasında aşk üçgeninde bulur.

Bu tip filmlerde benim kanaatimce madem okulun iki yakışıklısı ayni kıza aşık olup birbirini yiyecek o zaman kızın da en azından eli yüzü düzgün olması gerekir ki inandırıcılığı olsun. Bu filmde başrol yani erkekleri kendine aşık eden Lee Chung Ah'ın o garip saç şekili ve ve ve veeeee Yoochun'a olan inanılmaz benzerliği yüzünden filme basta adapte olamadım. Öyle ki Yoochun'a makyaj yapmışlar da bize kız diye yutturmaya çalıştıklarını bile düşündüm hahahah gerçi google'da yaptığım kısa bir araştırmayla hatunun Lucky Romance'de oynadığını ve estetik teknolojisinin hangi noktaya geldiğinin şaşkınlığını yaşadım :D vaay  canına sayın seyirciler heheh 
Yani uzun lafın kısası film böyleyken boyle ben sevdim görüntü kalitesi iyi değildi ama yine de tavsiye ederim.
Görüşmek üzere^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder