28 Mayıs 2017 Pazar

Top 15 Korean Movies - En İyi 15 Kore Filmi

Sonunda bende kendi en iyiler listemi oluşturmaya karar verdim. Bu listeyi oluştururken zorlanmadim değil çünkü tam bir Kore film delisi olarak bir çok film izledim. Bloguma not ettiğim ya da blog açmayı akıl etmeden önce izlediğim bir çok film arasından gezinirken güzel bir nostalji yaşadım. İlk üç filmim aklımdaydı ama diğerleri bir hayli zorladı. Unuttuklarım da olabilir ama hatırladığım kadarıyla en iyi 15 bana göre budur. Umarım begenirsiniz... Bu arada en iyi kore dizileri listem de olacak. Neyse sondan başlayalım saymaya :) 

15 - Phantom Detective / Detective Hong Gil Dong / 탐정 홍길동: 사라진 마을


14 - The Fatal Encounter / King's Wrath / 역린


13 - The Throne / Sado / 사도


12 - Love, Lies / 해어화


11 - A Company Man / 회사원


10 - Memories Of Murder / 살인의 추억


9 - Nameless Gangster: Rules Of The Time / 범죄와의 전쟁 : 나쁜놈들 전성시대


8 - Train To Busan /  부산행


7 - Mother / 마더


6 - The Pirates / Haejuk: Badaro Gan Sanjuk / 해적: 바다로 간 산적


5 - Oldboy / 올드보이


4 - Inside Man / 내부자들


3 - Going By The Book / 바르게 살자


2 - The Man From Nowhere / Ahjossi / 아저씨


1 - A Bittersweet Life / 달콤한 인생











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder