4 Mayıs 2017 Perşembe

I Saw The Devil / 악마를 보았다 / Akmareul Boattda


Uzuun zamandır bu filmi izlemek istiyordum ama bir türlü cesaret edemiyordum. Dün o aradığım cesareti bulduğum gibi bir oturuşta izledim. 
Ouuyy neydi o! Ben de dehşeti gördüm.

Film konusu itibariyle sapık bir seri katili konu edindiği için bir hayli kanlı ve +18 sahnelerle dolu... Kanlı sahneler neyse de müstehcen sahneleri sararak izledim. Sararak izlemeyi de hiç sevmem, sarmaktansa direk kapatırım ama film cidden güzeldi. Filmin başrol oyuncuları Lee Byung Hun (uppaağ) ile Choi Min Sik karşılıklı öyle güzel oynamışlar ki hayran kaldım. Choi Min Sik'i Old Boy'da tanımıştım sonra başka filmlerini de izledim ve bir tane kötü filmine rastlamadım. Aynı şekilde Lee Byung Hun'u da çok çook severim. Benim en iyiler listemde en çok onun filmleri vardır. Bu filmde de çok iyiydi. 

Film sevmediğim +18 sahnelerine rağmen en iyiler listeme girdi. Bu filmi izlemeye o kadar tırsıyordum ki izleyip burada paylaştığıma inanamıyorum 😂


Bu tarz korku/gerilim kanlı manlı film izlemeyi seviyorsanız mutlaka ama mutlaka izlemelisiniz. 

Görüşmek üzere👋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder