25 Mayıs 2017 Perşembe

Missing Noir M / 실종느와르 M

Bu defa tavsiyem mini polisiye bir dizi. Ama inanılmaz güzel ama her bölümü film tadında yeme de yanında yat tadında... 10 üzerinden puan versem puanım; 10/100 olurdu herhalde o sonu olmasa... Sonunda ne var ki? diyecek olursaniz şöyle özetleyeyim ; dokuz bölüm inanilmaz güzel şukella bir dizi yap, öyle güzel bir ekibe de böyle bir sonu reva gör... Gerçi son diyorum ama ucu çok acik bitti "to be continued" yazar dedim ama cıks... yine hüsran... ama yine de bayıldım. Çok çok güzel bir diziydi. Gerek başroller; Kim Kang Woo, Park Hee Soon, Jo Bo Ah in mikemmel oyunculukları gerekse ara ara giren konuk oyuncular ki bunlardan biri Kang Ha Neul ve gerekse görsel anlamda çok çok başarılıydı. 







Dizide özleyeceğim çok şey var misal; 
Park Hee Soon'un giydiği ceketler ve o duruşu 😂😂 BKNZ: 


Ve Kim Kang Woo... Sayesinde ister istemez bir çok kez Screenshot aldım 😂 BKNZ:



Manyakligimi belgeledim resmen 😂😂

Ha unutmadan son bölüm son karelerden Kang Ha Neul'cugumu gördüm bir sevindim 😄

Bknz; 💜

Bu paylaşimim da en çok fotografli paylasim olarak tarihe gececek sanırım. Ama elimde degildi icimden geldi hahaha tmm ciddiyet ✋😎

Görüş




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder