12 Mayıs 2017 Cuma

Strong Woman Do Bong Soon / 힘쎈여자 도봉순


Uzuun zaman olmuştu böyle sevimli bir dizi izlemeyeli. Önceki paylaşımlarımdan da anlaşılacağı üzere ben daha çok aksiyon/gerilim seviyorum. Komedi izlemeyi fazla sevmem bu konuda çok seçiciyim ama bu dizi resmen gel beni izle diye yalvarıyordu resmen kıramadım 😂 ama hakkı varmış. Gerçekten eğlenceli, her bölümü kahkahalarla izledim ve hiç bir bölümünde sıkılmadım. (Her komedi sarmadığından çabuk sıkılanlardanım.) 


İmdi... Dizinin konusu adındanda belli olacağı üzere mini mini, çıtı pıtı görünümüne ters kendine özel bir gücü olan Do Bong Soon'un ( Do Bong Reis.) başından gecen maceraları içeriyor...
Dizinin oyuncu kadrosu da genç oyunculardan oluşuyor. Kim Won Hae hariç.)

Park Bo Young
Park Hyung Sik
Ji Soo
Kim Won Hae
Shim Hye Jin
Yoo Jae Myung
Lim Won Hee

Dizi canınız her sıkıldığında açıp izleyeceğiniz türden eğlencelik bir dizi. Her karakteri ayrı sevimli. Do Bomlng Soon'un o saşırdığında verdiği tepkiler, Min Hyuk karakterinin aşktan saçma sapan büründüğü sevimli haller, lise çetesi ki onları izlerken gözümden yaş geldi. Do Bong Reis'in hışmına uğrayan bir hastane dolusu mafya 😂 anlat anlat bitmez amma... Iki karakter var ki dizinin son bölümlerinde dahil oluyorlar. Biri Kim Won Hae'nin canlandırdıği Strateji bölümü takım lideri Oh Dal Byung karakteri...
👇👇👇

Onu hep böyle çığlıklarla izledim. Anacım ama o nasıl bir çığlıktır 😂😂 Ben öyle çığlık atamam 😂😂 
Bu arada Kim Won Hae dizide iki karakteri canlandırıyor. Biri bahsettiğim Oh Dal Byung karakteri, diğeri de Do Bong Reis'in hışmına uğramış sözde mafya Kim Gwang Bok karakteri..
Şekil A 👇👇👇


Adamın basına gelmeyen kalmadı 😂😂 
Bahsedeceğim diger karakterde Kwon Hyuk Soo'nun canlandırdığı "Nizamuddin" karakteri
👇👇👇👇

O nasıl bir karakterdi ya 😂😂 o hareketleri, saçını savuruşu her gördüğümde kahkaha attırdı😂 

Uzuuun lafın kısası fantastik komedi seviyorsaniz bu diziyi şiddetle tavsiye ederim^^

Görüşmek üzere👋







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder