20 Temmuz 2017 Perşembe

Ruler: Master Of The Mask / 군주-가면의 주인


Moon Lovers'tan sonra tarihi dizi konusunda çıta yüksekte oldugundan pek şans vermiyordum ama Master of the Mask daha tanitim fragmanlarinda cezbetmişti beni. İzlediğimde de ne kadar doğru bir yargiyla izleme karari aldigimi anladim.
Öncelikle belirtmeliyim ki bu diziyi babamla takip ettigimden, sizde ailenizle oturup rahatlikla izleyebilirsiniz.
Konusu klasik maskeli veliaht prens mevzularinı animsatsa da sanki Hasan Sabbah ya da FETO vukuatindan esinlenilmis olabilecegini de düşünmedim degil.

Mevzu: pyunsoo örgütü kendi icati olan gelincik haplariyle ülkedeki bakanlari ve hatta hükümdarları kendilerine bağimli birer kukla etmistir derken bir veliaht prens bu örgüte savas ilan eder sonrasi olaylar olaylar... 
Tabi bir sahte(örgütün iliştirdiği.)  bir de gercek veliaht prens vardir ve taht kavgasina girerler.

BU KISIM SPOILER ICERIR 🚫

Genel olarak sorarsaniz diziyi zevkle izledim. Yer yer sinirimdan köpürdüm kimi zaman da kahkahalarla güldüm ve bazen de gözlerim doldu ( ah hwa gun ah...)

Bu arada belirtmeliyim ki dizide favori karakterim kötülerin başı yani Pyunsoo örgütünün lideri Dae Mok idi... 


Tamam kötüydü falandı filandı ama zeki adamdı. 
Bana göre Heo Jun Ho rolünün hakkını sonuna kadar verdi.
Üstad Dae Mok Cool adamdı, kötü gibi kötüydü 😅
Keşke ölmeseydi ama ölümü de bir hayli karizmatikti...
Kalbimizdesin Üstad Dae Mok 🤘

Veee sevdiğim diğer karakterlerden biri de Hwa Gun... 


Sen nasil sevdin öyle yahu... Sen sevince sanki bizde sevdik... Senin hakkındı mutlu olmak ama sen aşkın uğruna ölümü seçecek kadar sevdin ki bu içimizi daha da acıttı... ( Babam Hwa Gun'un öldüğünü görünce sinirlenip ben bu diziyi artik izlemem dedi. Sonra izledi ama tabi hahah )

Sen de kalbimizdesin Hwa Gun ❤

Ve Gon...


Sende güzel sevdin hem de öyle bir sevdin ki sevdiğin kadının aşık olduğu erkeği ölümüne koruyacak kadar...
Neden hislerini itiraf etmedin diye sorulduğu da da "Çok mutlu görünüyordu. Bu bana yeter." Diyebildi...
Adamsın Gon reyiz seviyoruz seni😢

Görüldüğü üzere Pyunsoo örgütünün safında gibiymişim ben hahaha 

Bana soracak olursaniz diziyi en izlenilesi kilsn karakterler de onlardi...

Uzun lafin kisadi harikulade bir diziydi dedigim gibi zevkle izledim. Size de kesinlikle tavsiye ederim.

Görüşmek üzere 👋😌🖑


1 yorum:

  1. Yeni izledim ve bitirdim diziyi keşke bitmeseydi çok üzgünüm.. Evet ah hwa gun ahh gon o nasıl bir aşktı. Ama es geçmemek lazım veliaht prensin aşkıda dillere destan, ga eun ne tatlı şeydi o öylee 💓

    YanıtlaSil