14 Ocak 2018 Pazar

Joint Security Area / 공동경비구역 JSA


Bu ara vakitsizlikten hiç bir sey izleyemiyorum. En büyük deşarj aracım dizi/film izlemek. Buna da vakit ayıramayınca daraldım doğrusu. Nerede senin yer , mekân fark etmeksizin dizi/film izleme tutkun diyenler olacaktır:)) tutkumda bi sıkıntı yok da vakitte bir sıkıntı var. Neyse şu işler bitsin de dolduracağım burayı bastan aşaga 😂

Hal bu ki; vakitsizlikten arada vakit bulup kaçamaklar yapıyorum. (Wise Prison Life, My Golden Life ve Hwayugi kaçamaklarım hariç. O kadar olsun yoksa çatlayacağım 😂)
Son kaçamak JSA oldu. 2000 yapımı biraz eski ama gayet başarılı bir film.
Filmin konusu; 
Güney Kore'li bir asker Kuzey Kore'liler tarafından esir alınmıştır. Bu esaretten de katliam gerçekleştirerek kurtulur. Bu olay Kuzey ve Güney Kore arasında sorun olur. Kuzey Kore araştırma yapılmasını ister. Ve konu ile ilgili araştırma yapılması için tarafsızlık cemiyetinden görevliler gönderilir ve araştırma başlar. Olayın ardından ise bambaşka bir hikaye cıkar...

Ben seviyorum böyle Kuzey/Güney Kore arasında geçen filmleri... Bu filmi de ayrica sevdim çünkü verdiği mesaj çok duygusaldı. 
"Biz kardeşiz. Aynı topragın insaniyız. Bu kavga neden?" Tabi arada Amerika'ya dokundurmalar var ki her taşın altından onlar cıkıyor...



Filmin kadrosunu da deginmeden geçmeyeyim ki kadro bildiginiz bomba.
Lee Byung Hun... Gencecik hali:)
  Song Kang Ho... Adam bildiginiz döktürmüş.
Kim Tae Woo... O artık gönüllerin 444'ü. Selam sana kod adı sasasa 😂 

Bu tarz politik, askerli maskerli toplu tüfekli filmleri seviyorsanız şiddetle tavsiye ederim:)

Görüşmek üzere🖑

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder