28 Ocak 2018 Pazar

Wise Prison Life / Prison Playbook /  슬기로운 감빵생활


2017'nin en bahtsızları bence bu diziyi izlemeyenlerdir:) Çünkü bana göre değil senenin, tüm zamanların en iyi dizisiydi. Gerek oyunculuklar, müzik ve ambiyansı ile dört dörtlük bir diziydi. Toplamda 16 bölümden oluşan dizinin tek bir bölümünde sıkılmadım.:)
Diziyi 10 üzerinden puanlarsam kesinlikle 10/10 puanlik bir diziydi. Dizinin tek kusuru Krystal idi bence. Diziye gitmemiş amma onun için bile puan kıramıyorum:)
Her bir karakter özenle seçilmiş ve konusu tipik hapishane dizisi fakat mevzubahis karakterler o kadar samimi ki dizi çekip alıyor sizi içine...
Çoğu diziyi hapishane dizisi oldugu için vurdulu kırdılı ağır tempolu bir dizi zannettiğinden izlemedi ama şöyle söyleyeyim gülmekten gözümden yaş geldiği çok oldu:) hep bi tebessüm ile izledim. Ahh... Keşke bitmeseydi..

Dizi malum hapishanede geçiyor tipik hapishane dizisi demiştim ama öyle karakterler var ki yüreklere dokunan cinsten:)

Memur Paeng misal...
Öyle sert durduğuna bakmayın. Pammuk gibi bir kalbi var:) Seni unutmayacağız "Şerefsiz" 😂😂

Ve Min Chul...
Deliler hücresinin babası:) Seni de unutmayacağız reis💕

Vee vee Şapşik Han Yang...
Hahaha onun hakkında ne diyeceğimi bilemedim şimdi😂😂 dizinin başından sonuna kasten kaşındığından paso dayak yedi😂😂 deli cesareti vardı şapşikte😂 hayran kaldim cesaretine😀 hücrenin Keş'i seni de unutmayacağız... hehehe unutulacak gibi degilsin😂😂

Vee unutmadan Kaiseuteu (Kaist.)

Baba Min Chul'un bir lafi vardı beni koparan."Uyuşturucuyu Eczacıya(Keşi kastediyor.) Pisliği de pisliğe soracaksın. Yani Kaist'e 😂😂 Memur Song da onun için "Bana küfür etmesi koymuyor peltek oldugundan sempatik geliyor." Demişti hahah Seni de unutmayacağız Tekya 😂😂

Vee vee en sona sakladığım dizinin has adami Kim Je Hyuk...
Yeri geldi mi zekâ küpü yeri geldi mi saksi:)) avukatı şöyle demişti" Onun aptal ayagına yatan kurnaz oldugunu saniyordum ama cidden aptalmiş" 😂😂😂 Iyi dayandin anka kuşu. Hikâyeni izlemek cidden güzeldi:)

Kısacası sizi unutmayacağım deliler hücresi:)
Gerçekten sizi izlemek hem şanstı hem de çok keyifliydi.

Bu diziyi mutlaka izleyin ve izlettirin. Pişman olmazsiniz:)

Şiddetle tavsiye ediyorum. Çılgınlar gibi tavsiye ediyorum o derece:))

Görüşmek üzere🖑






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder