7 Eylül 2018 Cuma

I Have a Lover / Aeinitseoyo / 애인있어요


Büyük bir cesaretle giriştiğim I Have a lover maratonumu sonlandırmış bulunuyorum. Cesareti neden vurguladın diye soracak olursanız sebebi çoktu. Hemen sayayım peşin peşin...

1- Dizi hakkında çok fazla olumsuzluk vardı yorumlarda. (Sakın izlemeyin vakit kaybı vs gibi.)
2- Dizinin fazlasıyla sinir bozucu olduğu ve sabır gerektirdiği hakkındaki yorumlar... (1. Nedeni destekliyor yazar burada hahah.)
3- 50 bölüm gibi uzuun soluklu bir dizi oluşu.

Şimdi bunlar diziyi izlemeden önce beni düşündüren hususlardı ama ben sizin o bildiginiz yorumlardan galeyana gelen tiplerden degilim 😅 ben gördügüme ve bana hissettirdiğine bakarım😎 neyse reklamları bitirip dönelim diziye hehe

Şimdi dizinin her bölümünü anı anına izlemiş biri olarak (yazar burada sarmadan izledim demek istiyor.) Sırasıyla kendi fikrimi beyan edeyim öhom öhom...

1- Bu dizi kesinlikle vakit kaybı değil. Hatta şöyle söyleyeyim; izledigim en iyi 50 bölümlük dizilerden biri oldu. Seve seve izledim. Kesinlikle de tavsiye ederim.

2- Evet, kabul ediyorum dizinin ilk 10 bölümü yaşanan travmalar dolayısıyla fazlasıyla sinir bozucu ki ben spoiler aldıgım halde kanımın beynime sıcradığı anlar oldu. Hatta sinirden kudurdugum bile oldu 😂😂 ama dedigim gibi ilk 10 bolümü asab bozucu sonrası miss gibi... Öyle çok aşırı entrika yok sadece haddini bilmeyen bi yelloz var😌

3- Evet, dizi 50 bölümlük ama inanin nasil gidiyor anlamıyorsunuz. Misal ben bi baktim ki 32. Bolumdeyim😂 ve inanin 50. bolumu ugurlarken icim burkuldu... özleyecegim 🙄

Maddelere ek olarak diziyi radarıma aldıran sebep Ji Jin Her idi fakat dizini starı kesinlikle ama kesinlikle Kim Hyun Joo. Kadın iki farkli kadini canlandırmış ama ikisi de sanırsınız farkli kadınlar. Zaten dizide favori karakterim yine kendisinin canlandirdigi Do Hae Kang karakteriydi... Diziyi radarıma aldıran Ji Jin Hee ise hep radarımdaydı yine de 😂 sinir olup gıcık olduğum bile oldu kendisine ama o Jin Hee o yüzden pek takılmadım😂 


Böyle entrikası az aşk dizisi istiyorsanız boşverin kimin ne dediğine ve bu diziyi izleyin😌

Görüşmek üzere👋


2 yorum:

  1. Bende izledim hatta doyamadım tekrar izledim .çok güzel bir dizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil