21 Eylül 2018 Cuma

Miss Korea / Miseukoria / 미스코리아


Baştan itirafta bulunayım; bu diziyi bu kadar seveceğimi tahmin etmemistim. Sebebine gelince, güzellik yarışmalarinin cidden ilgimi cekmemesi... 
Fakat, dizinin başrollerine olan sempatim ile başlayıvermiştim. Öyle de sevdim ki tam da özlediğim "eski Kore Dizileri" gibiydi..Demek ki neymiş önyargılı olmamak gerekiyormus^^ 
Neyse dönelim dizimize...
Dizide adından da anlaşılacağı gibi Miss Kore olmak yolunda çekilen cileleri, zorlukları, ortada dönen dolapları izlerken Bir yandan da  batmak üzere olan bir kozmetik firmasinin da ayakta durma çabalarini izliyoruz. Tabi arada seker mi şeker bir de aşk var ki hatta iki mi desem bilemedim hehehe
Yine spoiler vermeden konuyu kısa kesmeye çalısırken dizinin 2015 yapımı olduğunu ama dizinin hikayesinin 1986'dan başlayıp, 1997'ye kadar süren bir dönem dizisi oldugunu da belirtmek isterim. O yıllar Kore'de bir IMF krizi olmuş ki dizide sıkı bir IMF eleştirisi var:)
Mevzu harici dizinin oyuncu kadrosu da hayli başarılı. 
Diyeceğim o ki bu diziyi izleyin. Hatta kesinlikle izleyin. Hatta ve hatta mutlaka izleyin derim.

Görüşmek üzere👋

1 yorum:

  1. Bloğunuzu çok beğendim, daha önce keşfedemediğim için üzüldüm bile. Father is strange dizisine başladım ve nedense çok takip edilen bloglarda hiç rastlamadım. Zevkinizi tebrik ediyorum bundan sonra devamlı takip etmek istiyorum Bloğunuzu. Başarılar, çok çok selamlar😊

    YanıtlaSil