22 Aralık 2018 Cumartesi

How to Steal a Dog / Gaereul Hoomchineun Wanbyeokhan Bangbub / 개를 훔치는 완벽한 방법


Ne zamandır film izlemiyordum. Yok hangi filmi izleyeceğim, yok nereden indireceğim diye düşünürken Netflix yine koştu imdadıma:)
Dedim sert bir film olmasın hem elimdeki işi halledeyim hem de bir yandan film izleyeyim dedim ve bu sevimli filmi tercih ettim.

Filmin konusu ise şöyle;
Minik Ji Soo'nun babası evi terk etmiştir. Babanın yokluğunda ise anneleri ile parasızliktan çocukları ile minibuslerinde yaşamak zorunda kalırlar. Minik Ji Soo ise bu evsizliğe son vermek için bir plan yapar; Köpek kaçırıp ödül parası ile ev almak:)

Film konusundan da anlaşilacağı uzere cerezlik dediğimiz türden. Oyle entrika yok çocuk macerası var. Öyle sevimli bir film. Hem hüzünlendirip hem de tebessüm ettiren.
Ben sevdim. Bu tarz film arıyorsanız tavsiye olur:)

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder