6 Aralık 2018 Perşembe

Welcome to Waikiki /  Eulachacha Waikiki / 으라차차 와이키키


İşlerim o kadar yogun ki, izlediklerimi şuraya not etmeyi unutuyorum. Neyse geç olsun güç olmasın diyerekten mevzuya giriyorum.

2018'in sonuna geldigimiz şu günlerde her sene sonu yaptigim "Best of" serisi icin senenin gözüme kestirdiğim dizilerini sirasıyla elden gecirmeye çalışıyorum. Welcome to Waikiki de bu dizilerden biriydi. 
Bu diziyi izlerken gerci gülmekten izleyemedigim zamanlar oldu:)) iyi ki hafta hafta izlememisim de bitince izlemişim dedim. Dizi o kadar eğlenceli ki hic bir bölüm sıkıcı degildi. Konular ve karakterler ilgi çekiciydi.
Neredeyse tüm karakterleri sevip bağrima bastım diyebilirim:))
Dizinin konusuna gelince; Waikiki pansiyonu işleten 3 karakter bir gün pansiyonda bir bebek bulurlar. Bebegin ailesini ararlarken annesi çikagelir ve birbirinden komik olaylar seriveni baslar.
Ben şahsen diziye bayıldım. Kesinlikle senenin en iyilerinden:) eger eglenceli bir şeyler olsun da izleyelim diyorsaniz kesinlikle tavsiyemdir. Izleyin:)

Diziyi izlerken bloga yazacaklarimi kurguladim hep "aa şunu da yazayım aaa bunu da yazayım." Dedim ama yine kısa kesiyorum. Korkarim yakında "bu diziyi izledim. İzleyin!" Diye not düsüp geçiştirmem😂😂

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder