16 Mart 2019 Cumartesi

Marriage Contract / 결혼계약


Bu defa dizi tercihimi eskilerden yana kullandım ve 16 bölümlük, 2016 yapımı bu cici diziyi tercih ettim:) Gerçi dizi dedim ama aklınıza öyle şapır şupur bir aşk dizisi gelmesin çünkü dizi genel itibariyle ağır dram barındıran bir dizi özellikle son bölümler şakır şakır ağlatan türden.

Mevzusu ise şöyle; 
zengin ve hovarda bir hayat yaşayan Han Ji Hoon, annesinin rahatsızlığı sebebi ile tepetaklak olur ve annesinin tedavisi için yolu Kang Hye Su ile kesişir. Kang Hye Su'nun da kendince sorunları vardır. İkili bin bir dert arasından aşkı bulur.

Şimdi beni bilen bilir ben pek aşk meşk dizisi tercih etmem. Genel tercihim aksiyondur. Belki bu sebepten dolayı şaşıranlar olacaktır nasıl tercih ettin diye:) ama ben dram da severim. Dramı da o kadar zaman olmuş ki izlemeyeli deyim yerindeyse dizi direk kanıma karıştı diyebilirim:)

Bu arada dizinin kendisini severek izledim lakinnnn dizi de öyle bir karakter vardı ki onu ayrı sevdim:)

O da Cha Eun Sung:)


Ona bayıldım resmen izlerken. Hatta şu diziye bir bakayım sararsa benimdir sarmazsa hiç benim olmamıştır diyerek diziyi gözden geçirirken, bu şirine beni çekti diziye:)

Sırf şu cimcime için bile izlenir bence :)

Görüşmek üzere^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder