10 Mart 2019 Pazar

Two Cops / 투깝스


Netflix'in muazzam iyiliklerinden biri de zamaninda yarım bırakıp, unuttuğum diziler için bana tamamlama şansı vermesi:) 
Bu diziyi daha yayınlandığı zaman hafta hafta izliyordum. Ta ki araya seyahatler falan girene kadar. Eve dönup eski duzene dönüce de güncel bölümleri yakalamaya üsendim:)) 
Velhasılkelam diziyi Netflix'te görene kadar da bitirmeye istekli degildim. Görünce de kaldığim bölümden devam ettim. Inanilir gibi degil ama kaldığım bölümü dahi hatırlıyordum:))
Neyse efem...

Öncelikle belirteyim dizi eğlenceli bir fantastik/polisiye dizisi. Oyle sıkılmadan çatır çatır izletiyor.
Mevzusu da şöyle; Polis memuru Cha Dong Tak bir dolandirici ile bir olaya karışır. Bu olay neticesinde ikisi de kopruden asagi duserler. Dolandirici (ama cok sevimli.) Gong Soo Chang da komaya girer. Bu arada da ruhu cha dong tak'in bedenine girer ve birlikte isin sirrini çözmeye çalışırlar.

Dizinin basrolü Cho Jung Seok 'u kenara birakip dizinin sevimli ruhu Kim Sun Ho'dan kısaca bahsetmek istiyorum. Kendisini Strongest Deliveryman'de izlemis hatta basrolden daha cok ilgi gördugunden bahsetmistim. Bence bu dizide de basrolden daha bi basrol:) gayet rahat oynuyor. Sirada Welcome to Waikiki 2 var. Bakalım orada nasil bir performans sergileyecek:)

Uzun lafin kisasi güzel, sevimli bir dizi. Tavsiye olur:)

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder