12 Ocak 2020 Pazar

When the Camellia Blooms / 동백꽃 필 무렵 / Dongbaekkkot Pil Mooryeob


Gelelim bence bu senenin en iyi dizilerinden birine. Bu senenin en iyileri demişken, senenin en iyileri listemi bu sene hazırlayacağım haberiniz olsun:)
Diziye dönersem eğer, Kang Ha Neul'ün askerden böyle güzel bir proje ile döneceğini bilseydim daha bir heyecanla beklerdim:) 
Dizinin konusu şöyle ki; Minik bebeği olan bekar ve güzel bir anne kasabaya taşınır. Güzelliği sayesinde bir takım zorluklarla mücadele etmek zorunda kalır. Bu zorlukların içinde tehlikeli bir olaya da dahil olur.
Ben böyle gerçekci senaryoları seviyorum. Dizideki karakterler de çok gercekciydi. Yer yer kahkaha attıran, yer yer hıçkırıklara boğan muazzam bir diziydi:)
Tavsiye ediyorum bu diziyi hem de şiddetle🥰

Görüşmek üzere🖐

1 yorum: