12 Ocak 2020 Pazar

You're All Surrounded / 너희들은 포위됐다


Uzun zamandir blogumu ihmal ettiğimin farkındayım. Gerek işlerim, gerek derslerim ve gerekse üşengeçliğim sayesinde yazacaklarımın listesi kabardı da kabardı. Biriktirdiklerimi sizlerle paylaşmamın artık şart olduğunu düşünerekten aldim elime kalemi:))

Bu dizi uzun zaman önce bitirdim. Beni bilen bilir severim polisiye dizilerini ama bu dizide bir şeyler eksikti. İzledim ama içime sinmeyen bir şeyler vardı. Kadro sağlam ona lafım yok ama senaryodaydı sıkıntı. Spoiler vermeyi sevmem bilirsiniz. O yüzden pek ayrıntıya girmeyeceğim ama işte öyle.

Bu diziyi önerir misiniz derseniz eğer, tabi ki öneririm ama öyle ciddi polisiye beklentisi ile izlemeye başlamayın derim. Yoksa benim gibi bunda bir şeyler eksik eksik diye söylene söylene izlersiniz:)

Görüşmek üzere🖐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder