4 Şubat 2020 Salı

Psychopath Diary / Ssaikopaeseu Daieori / 싸이코패스 다이어리


Bu dizi bence bu senenin en iyilerindendi. Yok Sınavım varmış,yok işim varmış fark etmedi. Yeni bölüm geldiği gibi izledim:)
Yoon Si Yoon'u sever misiniz bilmiyorum ama ben seviyorum. Bu dizideki şapşik halleriyle daha da bir sevdim. Gerci benim gözümde dizinin kötü karakterini canlandıran Park Sung Hoon kendisini azıcık gölgede bırakmış olsa da hahah
Dizi bildiğim kadarıyla weptoon uyarlaması. Bir şirkette çalışan ezik bir karakterin, istemeden bir cinayete tanıklık etmesi sonrası kaçarken geçirdiği kaza sonrası hafızasını yitirir. Uyandığında kendine ait oldugunu varsaydigi günlüğü okuyunca kendisini psikopat bir seri katil zannetmesiyle komedinin fitili ateşlenıyor:)
Dizi son derece eğlenceli yer yer de ciddiyetini koruyan güzel bir diziydi. Kesinlikle ilk 10umda olacak ama ilk üçte olması zor gibi:)
Eğer izlemediyseniz bu kara komediyi mutlaka izleyin derim.

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder